Saturday, January 31, 2015

#1 : mula

Assalamualaikum...

Asal gambar ni: Kem BTN Maran, Pahang , kami join sukarelawan banjir lepas exam..muehehe


awak kat maner tu... 
mau minta pelempang budak ni,...

Dah lama ugak aku tak post apa2 dekat sini... almaklum lah.. dah jadi senior.. final year student Unimap.. keyboard lappy aku pun dah lusuh... tulih 'j' pun susah (tekan bnyak kali baru jadi).. kalau nampak ja kecacatan tu.. have mercy in me.. jangan marah2 ini minah spektakle punya blog.. awok tumpang baca eee..  saja nak bg bengang sama gue.

aku dah revert semua post2 lama aku... bila tengok post  lama2 tu... ada yang aku suka-suki.. gelak2 vice versa, ad yang aku menci cangat2  
perlu ke ayat macam tu??

Err.. okay teruskan.. kiranya aku bersikap adil untuk memori aku, aku revert to draft je. jadi aku je akan lihat di sini. sudah 23 tahun, bakal jadi engineer, sudah pegang title Lt.Muda... tapi satu pun perangai buruk aku tak buang, maybe sikit la dah buang.. tapi kelompok2 degil tu masih ada.. 

jadi momen2 terakhir sebagai bakal grad unimap ni aku cuba lakar sebaik mungkin plus dengan takdir2 yang dah ditetapkan dari atas sana tu... Dear Allah.. Help me okay? dan kawan2.. dan  family , dan kaum muslimin n muslimat yang lain. 

FYP aku masih berlegar somewhere somehow... belum touch down lagi ke bumi.. thats why my thesis still almost empty lagi... idea ada.. tapi kat outerspace...... 
kalaula hang boleh bg jawapan macam tu kat Supervisor hang... 

So ... sambil2 melayan angin singin 3 pagi kat wang ulu ni.. aku suggest hangpa layan lagu taylor swift - never grow up dulu... saja... bukan slalu aku feel macam ni.. muahaha..gelong~\\

till then.. maapkan letter 'J'  yang missing selalu
 salam~~~~




No comments:

Post a Comment